Shop Mobile More Submit  Join Login
Switzy And Liech poster by xxxWARGIRLxxx Switzy And Liech poster by xxxWARGIRLxxx
It is hilarious. :rofl:

OMG a funny comment by :iconserenedash:: I don't always eat sanviches, but when I do, "I think it taste like sandvich"
Add a Comment:
 
:iconyellowvixen:
YellowVixen Featured By Owner Nov 15, 2014  Hobbyist General Artist
switzerland: i think,... it tastes like sandwich
me: :iconyoudontsayplz: oh that's odd i just gave you a chocolate cookie!
Reply
:iconray711:
Ray711 Featured By Owner Jul 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Loved the movie! With me, it was all like:
Switzerland: I think..It tastes like a sand which.
Me: Oh, really? I thought it tasted like a shoe! :iconyoudontsayplz:
Reply
:iconjurom:
JuRom Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
Exactly what I through if I hadn't found this poster I would have done my own one XD
Reply
:iconhetaliafan72:
HetaliaFan72 Featured By Owner Jun 16, 2014
Derp Hetalia Japan ICON Kiku Is Derpy Because Of Switzy's Idioticness
Reply
:iconsylviagoesmeow:
Sylviagoesmeow Featured By Owner May 3, 2014  Hobbyist General Artist
"I think... It tastes like sandwich"
me: :iconyoudontsayplz: No! It tastes like puppies!
Reply
:iconflags-are-awesome2:
flags-are-awesome2 Featured By Owner Mar 27, 2014
When I watched the movie:
:iconvash-plz:: I think it tastes like sandwich.
Me: :iconyoudontsayplz:
Reply
:icon1313kittycat:
1313kittycat Featured By Owner Mar 19, 2014  Student Artist
Just watched the movie it was awesone! I also like how the Axis and Allies are like : "NOO WERE GOING TO DIEE"  While Switzy and Liechtenstein have a peaceful picnic 
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Mar 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Haha yeah that was a pretty rad movie. I haven't watched it in forever!
Reply
:iconits-the-awesome-me:
its-the-awesome-me Featured By Owner Jan 18, 2014  Student
YEAH. no sh** sherlock!
Reply
:iconmarcellad20:
MarcellaD20 Featured By Owner Jan 7, 2014  Student Filmographer
lol:squee: 
Reply
:iconbluteddybear23:
bluteddybear23 Featured By Owner Oct 8, 2013  Student Writer
Switzerland: "...it taste like sandwich."
Liechtenstein: '....You bitch' 
Reply
:icontsumeswolf:
TsumesWolf Featured By Owner Apr 2, 2013  Student General Artist
OMFG!!!! THATS FUNNY!!!
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Apr 3, 2013  Hobbyist Traditional Artist
XD haha yeah I think so too
Reply
:icontsumeswolf:
TsumesWolf Featured By Owner Apr 3, 2013  Student General Artist
Man I need 2 learn how 2 make these!!
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Apr 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I usually use this one [link] its completely free and pretty easy to use! :)
Reply
:icontsumeswolf:
TsumesWolf Featured By Owner Jul 15, 2013  Student General Artist
heres the links to the contest:
[link]
[link]
[link]
the rest are at the front of my faves page
Reply
:iconcloud-lock-strife:
Cloud-Lock-Strife Featured By Owner Sep 29, 2012  Student General Artist
LOL!!!! Go Liech. XD
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
XDD I know right?
Reply
:iconserenedash:
SereneDash Featured By Owner Sep 5, 2012  Hobbyist General Artist
I don't always eat sanviches, but when I do, "I think it taste like sandvich"
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Sep 5, 2012  Hobbyist Traditional Artist
o.0 That. is. fucking. AWESOME!!!!!!!! Mind if I put that in the description? I'll give you credit!
Reply
:iconserenedash:
SereneDash Featured By Owner Sep 5, 2012  Hobbyist General Artist
haha thanks :) I thought of it the other day XD yeah you can put it in the description~ ((I've been meaning to make a picture for it. eh I'll do it sooner or later XD))
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Sep 5, 2012  Hobbyist Traditional Artist
awesome thank you!
Reply
:iconsammie77lee:
Sammie77lee Featured By Owner Aug 1, 2012  Hobbyist Artist
LOL I LAUGHED SO HARD I COULDNT BRETHE!!!
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
XD Thanks!!!! :iconhigh-fiveplz:
Reply
:iconsammie77lee:
Sammie77lee Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Artist
liet just cracks me up
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lolz ikr?
Reply
:iconsammie77lee:
Sammie77lee Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Artist
liet: NO SHIT SHERLOCK'
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Switz:'Must have her monthly visitor...'
Reply
:iconsammie77lee:
Sammie77lee Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Artist
liet: I do *////////* im sorry bruder.
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Switzy: It's ok *pats her head*
Reply
(1 Reply)
:iconstardancer713:
StarDancer713 Featured By Owner Jul 7, 2012
XD

I'm pretty sure that's what everyone was thinking
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jul 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:iconikrplz:
Reply
:icondbzandroid18:
DBZandroid18 Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Traditional Artist
xD thats what I was thinking
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOLZ :iconikrplz:
Reply
:iconforeverchangngspirit:
ForeverChangngSpirit Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist Artist
this. is. amazing. i loved that scene! XDXDXD
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOL I was totally like WTF no shit sherlock the whole time~
Reply
:iconforeverchangngspirit:
ForeverChangngSpirit Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Artist
ikr? lol
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
OMG since it was my bro's bday today, we got him a cake. He was pickin on my mom an tellin her "get me a slice of cake woman!" she eventualy went into her bedroom for a moment. So I told my bro to go and give her a knife for the cake. XD I'm still ROFLing from her reaction!
Reply
:iconforeverchangngspirit:
ForeverChangngSpirit Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Artist
lol
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:iconikrplz:
Reply
:iconforeverchangngspirit:
ForeverChangngSpirit Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Artist
:iconrotflplz:
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:iconglompplz:
Reply
(1 Reply)
:iconnostaligicdreamer:
NostaligicDreamer Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Writer
Switzy: well then...
Liech: the weather's nice today, right big bruder?
Switzy: 'she must have her monthly visitor'
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
XD LOL didn't think of it that way, but LOL! :iconbravoplz:
Reply
:iconnostaligicdreamer:
NostaligicDreamer Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Writer
-bows deeply- thank you, kind person. (I can't say sir cause you're obviously not a sir)
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
XD Your welcome~ Glad someone likes what I do.
Reply
:iconnostaligicdreamer:
NostaligicDreamer Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Writer
I like whatever is funny!
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
XD :P
Reply
:iconnostaligicdreamer:
NostaligicDreamer Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Writer
CX
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 600 × 750

:iconxxxwargirlxxx: More from xxxWARGIRLxxx





Details

Submitted on
June 1, 2012
Image Size
91.9 KB
Resolution
600×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,995 (4 today)
Favourites
106 (who?)
Comments
92
Downloads
32
×